23/11/09

Os nenos e nenas teñen dereito a unha alimentación sá

Ana


Un video impactante, para comentar en familia.



Pollo a la Carta (de Ferdinand Dimadura)




Os nenos e nenas de 2º de Primaria exprésanse por escrito despois de visionalo:


"Temos moita sorte de ter comida e poder ir ó cole porque hai nenos e nenas que teñen que buscar a comida nos contenedores de basura" (Álvaro)
"Eu sentín moita tristeza porque comían lo de la basura" (Anira)
"Eu sinto que están mortos de fame e con xantar cousas da papeleira morren pasado mañá. Me sinto con ganas de chorar" (Ían)
"Eu neste vídeo que acabo de ver sentín moita tristeza porque da
me moita pena que malgasten a comida mentras que outros están famentos e non teñen nada que comer e se me puso a pel de galiña" (Sergio)




Pois, agora observade nesta foto o que atopou unha profe esta mañá (23-11-09) nas papeleiras do patio:



Creo que todos e todas debemos facer unha reflexión seria ó respecto.


Se queres, deixa aquí o teu comentario.

Ana / Autor & Editor

Has laoreet percipitur ad. Vide interesset in mei, no his legimus verterem. Et nostrum imperdiet appellantur usu, mnesarchum referrentur id vim.

0 comentarios:

Publicar un comentario

Nota: só un membro deste blog pode publicar comentarios.

Coprights @ 2016, Blogger Templates Designed By Templateism | Distributed By Gooyaabi Templates